Subject: OMEGA INVEST OÜ arvamus TsMS jt seaduste muutmise eelnõu kohta
From: Rainer Kuulme | Advokaadibüroo Lillo & Partnerid <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Marilin Reintamm - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Andy Noormets" <[email-masked]>, "'Eero Kookla'" <[email-masked]>,Rainer Kuulme | Advokaadibüroo Lillo & Partnerid <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 19:19:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Teile OMEGA INVEST OÜ arvamuse TsMS jt seaduste muutmise eelnõu
kohta.

Lugupidamisega

Rainer Kuulme

vandeadvokaat, partner

Advokaadibüroo Lillo & Partnerid

Pärnu mnt 10, Tallinn

Tel 50 88 568, faks 6 313 909

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.advokaat.ee/> www.advokaat.ee

Käesolev e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet.

Kui Te ei ole kirja õige adressaat, teavitage saatjat, kustutage kiri ning
ärge levitage ega kopeerige seda.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient please notify the sender, delete this e-mail and do not
distribute or copy this.